Pogoji poslovanja

S spletnim butikom AMAREEN upravlja družba DALAS ONLINE spletno poslovanje d.o.o. (v nadaljevanju: prodajalec), Perkova ulica 17, 1230 Domžale, Slovenija, Evropa, davčna številka SI98130161 (družba je davčni zavezanec), matična številka 8657122000, vpisana pri Okrožnem sodišču Ljubljana dne 9.6. 2020, številka vpisa družbe v sodni register Srg 2020/15572, poslovni račun odprt pri SKB BANKA d.d., Ajdovščina 4, 1513 Ljubljana, Slovenija, IBAN SI56 0310 4100 0830 772, BIC (SWIFT) SKBASI2X.

Splošni pogoji poslovanja spletnega butika AMAREEN (v nadaljevanju: pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Za nakup izdelka iz spletnega butika AMAREEN morate biti starejši od 18 let.

Prodajalec se zavezuje, da ne bo postavljal nobenih pogodbenih pogojev, ki bi bili nepošteni do kupca, v skladu z določbami ZVPot. Nepošteni pogodbeni pogoji so nični.

Pogoji poslovanja so objavljeni na dnu spletnega butika AMAREEN, prav tako se v fizični obliki hranijo na sedežu prodajalca. Z objavo v spletnem butiku AMAREEN se šteje, da so kupcu pogoji poslovanja znani, s statusom pa kupec izjavlja, da je pogoje poslovanja prebral in se z njimi v celoti seznanil.

SPREMEMBE POGOJEV POSLOVANJA

Prodajalec se zavezuje, da bo vsaka sprememba pogojev poslovanja objavljena v spletnem butiku AMAREEN z datumom uveljavitve spremembe. Pogoji poslovanja so zavezujoči v tisti obliki in glede tiste vsebine, ki je bila kupcu in prodajalcu dostopna na dan oddanega naročila izdelka v spletnem butiku AMAREEN.

Ob morebitni spremembi pogojev poslovanja postanejo spremembe za kupca zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani. Šteje se, da je kupec seznanjen s spremembami v trenutku objave spremembe v spletnem butiku AMAREEN. S tem se šteje, da kupec soglaša s spremembo pogojev poslovanja. V kolikor kupec poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima prodajalec pravico, da odstopi od dogovora o vsebini oddanega naročila.

V primeru, da bi bila posamezna določba v vsebini oddanega naročila kupca ali v pogojih poslovanja neveljavna ali neizvedljiva ali če bi nastala pravna praznina, to ne vpliva na ostala določila v vsebini oddanega naročila kupca ali pogojih poslovanja, pri čemer sta kupec in prodajalec soglasna, da se namesto neveljavne ali neizvedljive ali neobstoječe določbe uporablja določba, ki je najbližja namenu ali cilju vsebine oddanega naročila kupca.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto družbe (ime in sedež družbe, številko registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
  • bistvene značilnosti izdelka,
  • dostopnost izdelka (vsak izdelek, ki je v ponudbi v spletnem butiku AMAREEN, je dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in jasno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od vsebine oddanega naročila kupca in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

UPORABA JEZIKA

Prodajalec v skladu z ZVPot posluje s kupci v slovenskem jeziku. V pisnih sporočilih uporablja celoten naziv in sedež družbe. Pri označevanju izdelka kupcu posreduje potrebne informacije glede značilnosti, prodajnih pogojev, uporabe in namembnosti izdelka. Te informacije so v jeziku, ki so kupcem na območju Republike Slovenije lahko razumljivi. Namesto besednega jezika prodajalec pri označevanju izdelka uporablja tudi splošno razumljive simbole in slike.

Kadar je poslovanje namenjeno tudi tujcem, poleg slovenščine prodajalec uporablja tudi tuji jezik (angleščino), v skladu z Zakonom o javni uporabi slovenščine (ZJRS).

Spletni butik AMAREEN ponuja možnost izbire naslednjih jezikov: slovenščina in angleščina. V vseh omenjenih jezikih je mogoče dogovoriti vsebino oddanega naročila kupca.

VRSTE UPORABNIKOV

Z registracijo v spletnem butiku AMAREEN postanete član spletnega butika AMAREEN. Pravico do nakupa v spletnem butiku AMAREEN imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne potrebujejo registrirati.

Ob registraciji v spletnem butiku AMAREEN pridobi član uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Če želi član kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to uredi v svojem uporabniškem profilu.

PONUDBA IZDELKOV

Spletni butik AMAREEN je namenjen prodaji oblačil in obutve lastne blagovne znamke AMAREEN ter pripomočkov za otroke in starše.

Oblačila in obutev blagovne znamke AMAREEN so skrbno in premišljeno izbrani kosi na trgu, ki so prilagojeni našim nadstandardnim zahtevam in naši viziji o celoviti urejenosti malih deklic od glave do pet, ki jo želimo deliti naprej na trgu, v sodelovanju s kakovostnimi in uglednimi proizvajalci na Kitajskem (PRC).

Zneski izdelkov so predstavljeni kot maloprodajni zneski in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja. Zneski se lahko spreminjajo glede na aktualne promocije in akcije.

Ponudba izdelkov v spletnem butiku AMAREEN se zaradi narave poslovanja preko spleta spreminja ter posodablja, zato lahko pride tudi do napak. Da lahko napake kar se da hitro odpravimo, prosimo, da nas o njih obvestite preko kontaktnih podatkov, objavljenih v spletnem butiku AMAREEN.

Spletni butik AMAREEN je podprt s strani WordPress, ki zagotavlja spletno platformo Woocommerce za prodajo naših izdelkov.

ODSTOPANJE BARV IN VELIKOSTI IZDELKA

Barva izdelka, objavljena v spletnem butiku AMAREEN, lahko odstopa od dejanske barve prejetega izdelka. Do razlik v barvnem odtenku izdelka lahko pride zaradi fotografij, uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletnega butika AMAREEN. Razlika v barvi izdelka ni predmet reklamacije oziroma vračila izdelka.

Velikost izdelka, objavljenega v spletnem butiku AMAREEN, lahko odstopa od dejanske velikosti prejetega izdelka do 10 %. Razlika v velikosti izdelka ni predmet reklamacije.

MNENJE O IZDELKU

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelku, ki ga napiše kupec. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

NAČINI PLAČILA

Spletni butik AMAREEN za Slovenijo omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s plačilno ali kreditno kartico (Visa, Mastercard, American Express),
  • preko sistema PayPal,
  • po povzetju.

Pri izbiri plačila po povzetju se zaračuna dodaten strošek provizije v višini 1,00 EUR z DDV.

Prodajalec zagotavlja, da kupec v vsebini oddanega naročila na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja z izvedeno kupnino. Po oddaji naročila, kupec potrdilo o nakupu prejme po elektronski pošti. Z oddajo naročila se vzpostavi obveznost plačila prodajalcu.

CENE

Cene v spletnem butiku AMAREEN vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in so enake za registrirane člane in za goste.

Prodajalec bo kupcu pred dogovorom o vsebini oddanega naročila oziroma preden bo ponudba za kupca postala zavezujoča, podal končni znesek, v katerega bo vključen strošek davka na dodano vrednost (DDV) in strošek pošiljanja.

Vsebina oddanega naročila kupca je zavezujoča v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo “Vaše naročilo za malo kraljično je bilo uspešno zaključeno.”). Od tega trenutka dalje so vsi zneski in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

PROMOCIJSKA KODA

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu (popusti na izdelke, brezplačna poštnina, ipd.) in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi prodajalec na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije prodajalca. Prodajalec ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Aktivno promocijsko kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti. Vsaka promocijska koda je vedno časovno omejena – izkoristiti se mora v določenem roku, sicer je neveljavna.

Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki jo kupec vnese pred zaključkom naročila z vnosom v polje “Promocijska koda”. Za tem se v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost, v košarici izdelkov pa postane razvidno, da je bil kupon aktiviran.

MAGIČNI DARILNI BONI

Darilni bon je vrednostni izkazni papir, ki ga prodajalec proti plačilu izda v elektronski obliki.

Magični darilni boni so v spletnem butiku AMAREEN na voljo v naslednjih vrednostih:

  • 30,00 EUR,
  • 50,00 EUR in
  • 100,00 EUR.

Magični darilni boni v drugih vrednostih ne obstajajo in jih ni mogoče kupiti ali unovčiti.

Druge posebnosti magičnih darilnih bonov:

  • Magične darilne bone lahko pošljete v elektronski obliki (.pdf) preko elektronske pošte na naslov končnega prejemnika ali pa si ga shranite na računalnik, ga natisnete in ga osebno izročite končnemu prejemniku.
  • Vsak magični darilni bon je označen z edinstveno znakovno kodo in ga je mogoče uporabiti le enkrat.
  • Možno je kupiti več magičnih darilnih bonov hkrati.
  • Plačilo magičnih darilnih bonov je možno opraviti preko spletnega nakupa in sicer na tri (3) načine: po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja, s plačilno ali kreditno kartico (Visa, Mastercard, American Express) ali preko sistema PayPal.
  • Magičnega darilnega bona ne morete koristiti, če ni skupna vrednost izdelkov od zneska magičnega darilnega bona višja vsaj 1,00 EUR z DDV.
  • Stroška dostave ni mogoče plačati z magičnim darilnim bonom.
  • Magični darilni bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti magičnega darilnega bona, mora imetnik magičnega darilnega bona razliko doplačati.
  • Menjava magičnega darilnega bona za gotovino ni možna.
  • Imetnik magičnega darilnega bona lahko darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo magičnega darilnega bona. Nov imetnik s prenosom pravic iz magičnega darilnega bona pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.
  • Po magičnem darilnem bonu ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali popravljati. V nasprotnem primeru se šteje magični darilni bon za neveljavnega. Prodajalec lahko zavrne izpolnitev obveznosti iz magičnega darilnega bona, če ugotovi, da je magični darilni bon ponarejen, popisan ali poškodovan, do stopnje, da se vsebine magičnega darilnega bona ne da razbrati ali manjka več kot 49 % površine celotnega magičnega darilnega bona. Še posebej edinstvena znakovna koda na magičnem darilnem bonu mora ostati nepoškodovana, sicer je magični darilni bon neveljaven in prodajalec zavrne njegovo unovčitev.
  • Veljavnost magičnega darilnega bona je 1 leto od izdaje magičnega darilnega bona, razen v primeru, ko je na magičnem darilnem bonu to drugače označeno.
  • Prodajalec je dolžan magični darilni bon sprejeti kot obliko plačila za nakup preko spletnega butika AMAREEN.
  • Znotraj enega spletnega nakupa prodajalec kupcu omogoča sočasno unovčenje več magičnih darilnih bonov.
  • Če je naročilo ali del naročila preklican in zato magični darilni boni niso unovčeni, bo prodajalec kupcu magične darilne bone nadomestil z novimi magičnimi darilnimi boni. Vse kar mora kupec storiti je, da prodajalcu sporoči kode svojih magičnih darilnih bonov, ki zaradi preklica naročila dejansko niso bili vnovčeni in jih je potrebno nadomestiti.
  • Obveznost prodajalca iz magičnega darilnega bona preneha s tem, ko ga prodajalec sprejme kot plačilo za izdelek, s potekom veljavnosti magičnega darilnega bona ali če postane magični darilni bon neveljaven iz razlogov, ki so določeni v teh pogojih poslovanja.
  • Magični darilni boni se razlikujejo od promocijskih kod za popuste. Promocijske kode vam lahko podarimo v sklopu posebnih promocijskih akcij in nagradnih iger spletnega butika AMAREEN. Teh kod za razliko od magičnih darilnih bonov ni možno kupiti.

Unovčitev magičnega darilnega bona v spletnem butiku AMAREEN:

  • Kupec izbere izdelek, ki ga želi kupiti in ga doda v košarico. Ko kupec konča z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljuje s klikom na gumb “Ogled košarice” ali “Nadaljuj na blagajno”.
  • V rubriki “Darilni boni” kupec v polje “Vnesite kodo magičnega darilnega bona” vpiše kodo magičnega darilnega bona in ga potrdi tako, da klikne na gumb “Uporabi”. Če kupec želi unovčiti več magičnih darilnih bonov, postopek enostavno ponovi.
  • Ko kupec vpiše kode iz prejšnje alineje, se vrednost magičnih darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • S klikom na “Zaključek nakupa”kupec vnese še osebne podatke in izbere način dostave, navede naslov za dostavo ter izbere način plačila. Nato kupec odda spletno naročilo.

POSTOPEK NAKUPA

V spletnem butiku AMAREEN si kupec izbere izdelek in klikne na gumb ‘’Dodaj v košarico”. Sistem ga obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želi nadaljevati z nakupovanjem, klikne desno zgoraj ”x” in se vrne nazaj v spletni butik AMAREEN. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ”Na blagajno” in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.

Ikona za nakupovalno košarico se nahaja v zgornjem desnem kotu spletnega butika AMAREEN. Po kliku na ikono za nakupovalno košarico se kupcu prikažejo izbrani izdelki. Kupec klikne na “-” za izdelek, ki ga želi odstraniti iz košarice, s klikom na “x” pa se vrne v spletni butik AMAREEN.

Za dokončanje naročila mora kupec v spodnjem desnem kotu spletnega butika AMAREEN izbrati način plačila. Če ima kupec veljavno promocijsko kodo za popust, jo vpiše v ustrezno polje nad izbiro plačila, in klikne gumb ”Uporabi promocijsko kodo za popust’’.

Kupec v nadaljevanju vpiše ostale zahtevane podatke (npr. elektronski naslov, ime, priimek, podjetje, davčna številka, naslov, kraj, poštno številko in telefonsko številko), ki jih prodajalec potrebuje za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Če kupec še ni uveljavil promocijske kode, jo lahko vpiše v desnem zgornjem kotu spletnega butika AMAREEN. Obrazec omogoča, da se podatki kupca shranijo za uporabo pri naslednjih naročilih.

Kupec potrdi svoje podatke s klikom na gumb “Nadaljuj”. Na naslednji strani se prikažejo stroški dostave. Kupec ima na voljo dostavno službo GLS.

Pred zaključkom naročila so v nakupovalni košarici prikazani izdelki, ki jih je kupec dodal v nakupovalno košarico, cena izdelkov brez DDV, znesek DDV, strošek poštnine in skupni strošek kupnine.

S klikom na gumb “Nadaljuj” kupec prispe na stran, kjer izbere vrsto plačila (po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja, s plačilno ali kreditno kartico (Visa, Mastercard, American Express), preko sistema PayPal, po povzetju) in izpolni podatke, vključno z naslovom za izdajo računa. Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb ”Potrdi naročilo”.

Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se v spletnem butiku AMAREEN izpiše tekst “Vaše naročilo za malo kraljično je bilo uspešno zaključeno.” Kupec lahko kadarkoli vpogleda v vsebino zaključnega naročila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti “Vaše naročilo za malo kraljično je bilo uspešno zaključeno.” Od tega trenutka dalje so vsi zneski in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Vsebina oddanega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo.

Po odpremi naročenih izdelkov prodajalec kupcu pošlje elektronsko sporočilo, ki vsebuje sledilno številko paketa.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je podoben kot za fizične osebe, potrebno je izpolniti obrazec s kontaktnimi podatki podjetja in davčno številko.

PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD NAROČILA

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kupec pa v skladu z ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je to zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka.

Pri dogovorih o vsebini oddanega naročila, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema izdelka, prodajalcu nedvoumno in jasno sporoči, da odstopa od vsebine oddanega naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev ter prodajalcu na lastne stroške vrne:

  • izpolnjen OBRAZEC, v katerem izbere možnost “Vračilo kupnine”,
  • kopijo računa,
  • nerabljen in nepoškodovan izdelek v originalni embalaži in
  • etiketo izdelka

na kontaktni naslov prodajalca: DALAS ONLINE d.o.o., Perkova ulica 17,1230 Domžale, Slovenija, Evropa.

Vračilo kupnine za vrnjen izdelek bo prodajalec izvedel najpozneje v štirinajstih (14) dneh od prejete popolne dokumentacije s prilogami za vračilo in nepoškodovanega izdelka v nespremenjeni količini, razen v primeru, ko je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek ali izdelek brez originalne embalaže ali brez etikete izdelka, lahko prodajalec zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti izdelka.

Stroški poštnine za vračilo izdelka so nepovratni in ne bodo vključeni v vračilo kupnine.

Pri odstopu od dogovora o vsebini oddanega naročila, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le plačani znesek kupnine z davkom na dodano vrednost (DDV).

REKLAMACIJA IZ NASLOVA STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je izdelek imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali je bilo prodajalcu to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana,
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec lahko v skladu z ZVPot uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca najkasneje v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita ter prodajalcu na lastne stroške vrne:

  • izpolnjen OBRAZEC, v katerem izbere možnost “Uveljavljanje reklamacije – garancije izdelka”,
  • kopijo računa,
  • izdelek v originalni embalaži in
  • etiketo izdelka

na kontaktni naslov prodajalca: DALAS ONLINE d.o.o., Perkova ulica 17,1230 Domžale, Slovenija, Evropa.

Prodajalec bo kupcu pisno odgovoril najpozneje v osmih (8) dneh po prejemu popolne dokumentacije s prilogami za uveljavljanje reklamacije – garancije izdelka.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki (in je prodajalec napako priznal), ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek kupnine. Stroške za material, nadomestne dele, delo in pošiljanje novega izdelka, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi izdelka z novim, plača prodajalec.

UVELJAVLJANJE GARANCIJE

Za elektronske izdelke velja enoletna (1) garancija od dneva nakupa, razen če je pri opisu izdelka opredeljeno drugače.

Za uveljavitev garancije mora kupec prodajalcu na lastne stroške vrniti:

  • izpolnjen OBRAZEC, v katerem izbere možnost “Uveljavljanje reklamacije – garancije izdelka”,
  • kopijo računa,
  • izdelek v originalni embalaži in
  • etiketo izdelka

na kontaktni naslov prodajalca: DALAS ONLINE d.o.o., Perkova ulica 17,1230 Domžale, Slovenija, Evropa.

Prodajalec bo presodil, kako lahko težavo reši v najkrajšem možnem času oziroma v skupnem roku petinštiridesetih (45) dni od dneva, ko je prodajalec od kupca prejel zahtevo za odpravo napake. Stroške za material, nadomestne dele, delo in pošiljanje novega izdelka, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi izdelka z novim, plača prodajalec.

STROŠKI POŠILJANJA

Izdelke pošiljamo po Sloveniji.

V primeru povpraševanja pošljemo izdelke tudi v druge države na geografskem območju Evrope – v tem primeru nas za dodatne informacije glede stroškov pošiljanja kontaktirajte na elektronski naslov hello@amareen.si.

Za naročila v vrednosti 40,00 EUR z DDV in več je dostava po Sloveniji brezplačna.

Več informacij o dobavnih rokih in stroških pošiljanja lahko dobite v spletnem butiku AMAREEN, v rubriki Stroški dostave.

VARNOST

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

Prijavi se na elektronske novice in pridobi 5 % popusta za nakup v 24 urah.

#Amareen na instagramu

Hitra dostava

V 1-3 delovnih dneh.

Garancija na zadovoljstvo

V kolikor si premislite glede nakupa, lahko izdelke v 14 dneh vrnete.

Varen nakup

Vaši podatki so pri nas varni.

Brezplačna dostava

Naročila nad 40,00 EUR bomo brezplačno dostavili na vaš naslov.