Pogosta vprašanja – FAQ

KAKO LAHKO OPRAVIM NAKUP V SPLETNEM BUTIKU AMAREEN?

Izberite izdelke, ki so vam všeč in bi jih radi kupili. Izdelke dodajte v košarico in pojdite do blagajne. Prikazal se bo obrazec, ki ga izpolnite. Podatke potrebujemo za uspešno opravljen nakup in dostavo izdelkov. Sistem vas bo vodil do izbire načina plačila. Opravite nakup. Potrditev naročila bo poslana v vaš elektronski nabiralnik.

KAJ LAHKO STORIM, ČE IZDELEK NE PRISPE NA MOJ NASLOV V DOGOVORJENEM ROKU?

V tem primeru nas v najkrajšem možnem času kontaktirajte na  elektronski naslov reklamacije@amareen.si in skupaj bomo rešili problem.

ALI JE PLAČEVANJE S KREDITNIMI KARTICAMI VARNO?

Spletni butik AMAREEN  za prenos podatkov uporablja 128-bitni SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

ALI POŠILJATE TUDI IZVEN SLOVENIJE?

V primeru povpraševanja pošljemo izdelke tudi v druge države na geografskem območju Evrope – v tem primeru nas za dodatne informacije glede stroškov pošiljanja kontaktirajte na elektronski naslov hello@amareen.si.

OD KOD IZVIRAJO OBLAČILA IN OBUTEV ZNAMKE AMAREEN?

Oblačila in obutev znamke AMAREEN so skrbno in premišljeno izbrani kosi na trgu, ki so prilagojeni našim nadstandardnim zahtevam in naši viziji o celoviti urejenosti malih deklic od glave do pet. Vizijo želimo uresničevati v sodelovanju s kakovostnimi in uglednimi proizvajalci na Kitajskem (PRC).

KAKO LAHKO VRNEM IZDELEK, ČE SEM Z NJIM NEZADOVOLJEN OZIROMA IMA NAPAKO/OKVARO?

Več informacij najdete v Pogoji poslovanja:

  • PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD NAROČILA,
  • REKLAMACIJA IZ NASLOVA STVARNE NAPAKE,
  • UVELJAVLJANJE GARANCIJE.

Izdelku morate obvezno priložiti OBRAZEC z zahtevanimi prilogami za vračilo in ga poslati na kontaktni naslov prodajalca: DALAS ONLINE d.o.o., Perkova ulica 17, 1230 Domžale, Slovenija, Evropa.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Izdelke ustrezno pripravite za transport.

Stroške pošiljanja izdelka prodajalcu krije kupec. V primeru upravičene reklamacije oziroma garancije krije stroške ponovnega pošiljanja izdelka kupcu prodajalec.

KAKO LAHKO PLAČAM IZBRANE IZDELKE?

Spletni butik AMAREEN za nakupe v Sloveniji omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s plačilno ali kreditno kartico (Visa, Mastercard, American Express),
  • preko sistema PayPal,
  • po povzetju.

Pri izbiri plačila po povzetju se zaračuna dodaten strošek provizije v višini 1,00 EUR z DDV.

KDAJ LAHKO PRIČAKUJEM PAKET?

Za izdelke na zalogi je čas dobave po Sloveniji 1-3 delovnih dni.

Prijavi se na elektronske novice in pridobi 5 % popusta za nakup v 24 urah.

#Amareen na instagramu

Hitra dostava

V 1-3 delovnih dneh.

Garancija na zadovoljstvo

V kolikor si premislite glede nakupa, lahko izdelke v 14 dneh vrnete.

Varen nakup

Vaši podatki so pri nas varni.

Brezplačna dostava

Naročila nad 40,00 EUR bomo brezplačno dostavili na vaš naslov.